Contentmarketing als basis

Content staat centraal in de huidige marketingmix. En terecht, want met de juiste verhalen breng je je doelgroep in beweging. Een whitepaper op het juiste mediaplatform, een e-mailnieuwsbrief geheel ingericht op een specifieke doelgroep of een podcast op Spotify die breed opgepakt wordt. Er zijn legio mogelijkheden om de boodschap van een organisatie uit te dragen. 

Boeien, binden, bereiken, beleven

Doe je nog niets met contentmarketing? Dan heb je in Fynt de ideale partner gevonden! Wij nemen je aan de hand met een gerichte contentstrategie die de basis is van onze samenwerking. Gezamenlijk stellen we deze strategie op met als doel: boeien, binden, bereiken en laten beleven. Bijvoorbeeld door middel van   effectieve storytelling.

Ben je een doorgewinterde marketeer of communicatiemanager? Dan heb je in Fynt de ideale collega gevonden. Wij ondersteunen en ontzorgen je volledig. Copywriting, een nieuwsbrief vullen, social media-content genereren, een video maken? In woord en beeld helpen wij je de klus te klaren. 
Is je collega ziek, op vakantie of op zwangerschapsverlof? Je hebt de ideale vervanger gevonden in Fynt. 

Content kent vele vormen met verschillende doelstellingen

Content kent vele vormen. Denk hierbij aan een blog, vlog, podcast, recensie, afbeelding, video, review en social media- updates. Door content groeit de interactie met je doelgroep en vergroot je de kans dat jouw boodschap echt overkomt. En meer kans op bijvoorbeeld conversie. Wat wil je bereiken? Wij helpen je met het maken van een strategische aanpak om planmatig alle doelstellingen te behalen. En weet je wat? Dat gaat ons lukken samen!

Merkopbouw is cruciaal, waarbij content essentieel is voor het positioneren en onderscheiden van je merk. Een gestructureerde aanpak is de sleutel. Content speelt ook een belangrijke rol in leadgeneratie, waarbij het juiste aanbod van informatie potentiële klanten aantrekt. Thought leadership is mogelijk door jezelf en je organisatie als expert te presenteren, wat bijdraagt aan het merk en leadgeneratie. Content kan op verschillende kanalen worden ingezet, waardoor hergebruik ervan zorgt voor optimale exposure tegen minimale kosten. Fynt helpt ook bij SEO om ervoor te zorgen dat de content online wordt gevonden. Ten slotte wordt het succes gemeten met KPI’s, Google Analytics en statistieken om de effectiviteit van de aanpak aan te tonen.

contentmarketing seo whitepaper fynt

Merkpositionering

Corporate Story

Marcomplan